RSJ isih omber lho..?!

CILACAP.
Tidak ingin latah seperti Kabupaten lain yang menyiapkan tempat dan ruang khusus bagi para Caleg yang depresi akibat kalah dalam pencalonan, RSUD Kabupaten Cilacap tidak menyiapakan ruang untuk mereka.

Direktur RSUD Cilacap dr. Bambang Setyono saat dikonfirmasi Kamis(2/04) siang,mengatakan, pihaknya tidak menginginkan terjadinya para caleg yang kalah terus depresi berkepanjangan. Namun menurutnya jika sampai ada caleg yang mengalami depresi, maka RSUD siap membuka pengobatan seperti untuk pasien kebanyakan. Jika depresi masih dalam kategori ringan, maka pihak RSUD akan menjalankan perawatan dengan 2 orang psikolog yang dimilikinya.Namun jika caleg depresi tersebut sudah masuk dalam kategori parah, maka ia akan dirujuk ke Banyumas yang memiliki Rumah Sakit khusus untuk permasalahan kejiawaan.

Alasannya, menurut Bambang, RSUD hanya memiliki tenaga Psikolog dan belum memiliki tenaga Psikiater yang memang selain bertugas menyembuhkan kejiwaan seseorang juga dapat memberikan penyembuhan melalui obat yang diberikan oleh psikiater tersebut.

Seperti marak dilakukan oleh Rumah sakit di Kabupaten lain, saat ini banyak dibuka ruang khusus untuk menampung para wakil rakyat tersebut yang gagal dan dimungkinkan akan mengalami depresi akibat telah mengeluarkan dana yang cukup besar namun gagal menjadi wakil rakyat dan berdinas di gedung dewan..(Rien). (PEMKAB CILACAP)


=================================================================

Wakil Rakyat..mbiyen karo siki, ora ana bedha-ne mung mandhan owah sithik. Rikala jaman semana, sing jenenge Anggota Dewan ora adoh sangka-ne karo Priyayi, Duwe Pangkat, Pinter, Pendidikane dhuwur, dadi pepundhen rakyate tur sing utama mesthi raket utawa cerak karo penguwasa..mergane nek ora kaya kuwe mesthi ora bakal kelaksanan.

Mbiyen inyong durung ngerthi babar blas prekara kaya kiye, dadi mung krungu sithik thok. Mung sangerthine inyong sing jenenge Caleg kuwe mesthi wong dhuwuran sing nampa "mandat" saka Partai-ne nggo mancen tugas dadi Wakil Rakyat. Beda banget karo jaman siki..sapa baen teyeng maju nggo nyalon dadi Caleg, mung mirise, kaya sing asring di watha-ake nang koran-koran, Televisi, Radio Uga..Internet nek "Segala Macam Cara" di nggo nang para Caleg ora "Peduli" tata etika lan tata ukum, Ana sing nggolet modal nganggo cara ngrampok..maling..nindhes saingan..ngancem, lan liyan-liyane.

Mula ora gumun nek di kwatirake, mengko ya kaya kuwe cara sing di enggo neng Calon-calon kuwe bener-bener dadi Wakil rakyat. Ora mung Mblenjani Janji...tapi ya kuwe, di kwatirake nek sing dipikirake nang dheweke mung kepriwe carane ben modal sing mbiyen di tokake..mesthi balik maning, sukur-sukur teyeng balik untung alias nambah...

Sing melasi..ya sing ora dadi Wakil Rakyat, karep untung malah buntung...mburi-burine "Stress".

Emang sih ora kabeh kaya kuwe..esih akeh Calon ding bener-bener bersih ati lan pikirane, karep ngutamake rakyate, mandheng yen Wakil Rakyat kuwe dudu usaha golet untung..nanging srana ibadah. Mung..kayane jumlahe adoh banget nek dibandingake karo sing kasebut nag dhuwur mau...

Eman nemen....

1 komentar:

Admin mengatakan...

Aku be wong cilacap kang

Posting Komentar

 
Dirojong ku Blogger | Dirancang ku Trik-tips Blog © 2009 | Resolution: 1024x768px | Langkung sae upami di tingali nganggo: Firefox | Ka Tepas